Tweet |
?STANBUL'DAK? YATIRIMLAR ÇORLU'YA KAYDI
Son iki y?lda sanayi ve ticaret merkezlerinin üretimi üzerine yo?unla?an kervanc? in?aat, yat?r?mlar?na h?z kesmeden devam etti?ini belirten ?irketin yönetim kurulu üyesi Ayd?n Kervanc?, “ Özellikle ?stanbul’da faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli firmalar, faaliyetlerini Çorlu bölgesine ta??mak istiyor. Biz de bu taleplere dönük projeler geli?tiriyoruz" dedi.
Çorlu’da, yapt??? projeler ile konut ve sanayi, ticaret merkezleri üretimi yapar Kervanc? in?aat her geçen bölgeye büyük de?er katmaya devam ediyor. ?irketin yönetim kurulu üyesi Ayd?n Kervanc?, fiyat yerine lokasyonun önemli oldu?unu söyledi. Kervanc?, “ Özellikle ?stanbul'da faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli firmalar, faaliyetlerini Çorlu bölgesine ta??mak istiyor. Biz de bu taleplere dönük projeler geli?tirdik. Geli?tirdi?imiz bu projeler ile bölgeye büyük de?er katt?k ve katmaya devam ediyoruz. Çünkü Kervanc? ?n?aat, güçlü mimari kimli?i ile farkl? konseplerde ya?am alanlar? ve sanayi projelerini hayata geçirmek ve de?i?ik gelir gruplar?na yönelik projelerle sosyo-ekonomik statüleri farkl? geni? bir mü?teri yelpazesine hizmet vermektedir. Yat?r?mlar?m?zda önceli?imiz, bölge insan?m?z?n bar?nma ve ticari ihtiyaçlar? ile ekonomik gerçeklerini henüz proje a?amas?ndayken odak ak?lla isti?are etmek oluyor. Her bir projemiz için segmentasyon a?amas?nda ve i? geli?tirme sürecinde temel bar?nma ihtiyac?n? veyahut ticari bir ünite sahibi olarak kazanç sa?lama talebini hem fiziksel hem de ekonomik anlamda 'hedef kitlemize en konforlu ve kolay ?ekilde nas?l ula?t?r?r?z?' diyerek kelimenin tam anlam?yla bir mühendislik çal??mas? yap?yoruz. Hedef kitlemizi ise yine öncelikli olarak ba?ar?m?z? bugünlere ta??mam?za odak olan 7’den 70'e bölge insan?m?z, i? insanlar?m?z, esnaf?m?z ve son dönemlerde yat?r?mc? portföyümüzde a??rl?k kazanmaya ba?layan ba?ta ?stanbul ve hinterland? ile yak?n s?n?r kom?ular?m?z olan Bulgaristan hatta Yunanistan'dan gelen yat?r?mc? pratik olu?turuyor. Özellikle art?k 'ailemiz' diye kodlad???m?z yerel hedef kitlemiz d???nda ?stanbul a??rl?kl? ve yurt d???ndan gelmeye ba?layan gurbetçiler hedef kitlemizi, vizyon sahibi yat?r?mc?m?z olarak kabul etmi? durumday?z.”
"F?YATA DE??L LOKASYONA BAKILMALI"
Art?k yat?r?mc?lar?n fiyata de?il lokasyona bakt???n? ifade eden Kervanc? ?unlar? söyledi;
"Fiyatlar?n her zaman tüketici nezdinde kabul s?n?r?nda ve yat?r?m yap?labilir seviyelerde olmas?n? temenni ediyoruz. Kervanc? in?aat olarak fiyatland?rma politikam?zda da bu s?n?rlar, temel stratejimizi olu?turuyor. Ancak her ne kadar iyimser olmak istesek de arsa gibi arz? s?n?rl? bir kaynak üzerine yine gün geçtikçe maliyeti artan hammaddelerle üretim yap?yor olmak, fiyatlar?n beklendi?i üzere gev?emeyece?ini görmek aç?s?ndan güçlü bir argüman olarak kar??m?zda duruyor. Yat?r?mc?lar?n bir ço?u fiyata de?il lokasyona bak?yor ki bizde mü?terilerimize bunu her zaman anlat?yoruz”diye konu?tu.